Monday, February 11, 2008

精灵可爱的小钰珊向叔叔阿姨哥哥姐姐拜年咯!CNY Greetings of Baby Yok Shan!


精灵可爱的小钰珊向各位充满爱心的叔叔阿姨哥哥姐姐拜年咯!这是我来到这个世界后,第一次迎接农历新年!好开心唷!

Here comes the CNY greetings of our beloved Baby Yok Shan! This is my first chinese new year since I was brought to this beautiful world.

我要谢谢所有曾经帮助我、爱护我的善心人士,还要谢谢你们从远方寄来的贺年片。因为你们的祝福,我才能健康长大。现在的我,体重已经有6.3公斤了!感恩大家。我一定会好好地、快快乐乐地长大,将来一定要为这个社会做出贡献。

I would like to thank all of you for the loves and cares, and also for the lovely CNY cards. I am growing up healthily because of your wishes and cares. Now, I gain 6.3kg weight! Thank you once again. I will surely grow up happily, and make my best efforts to contribute to the society in the future.

祝大家:新年快乐,身体健康!

Wishing you a Happy Chinese New Year and healthy always!

12月27日·慈善基金存款纪录 Latest update (Dec 27) of Charity Foundation Account



这是截至2007年12月27日为止的小钰珊大众银行账户资料。

This is the latest update up to Dec 27, 2007 of the charity foundation account of baby Yok Shan in Public Bank.

截至27日为止,热心人士陆续捐助,让小钰珊医药基金总额达到3万8905令吉!谢谢大家的慷慨解囊!

Up to Dec 27, the public has continuously donated. The total amount is now RM 38,905. Thank you.

3 comments:

jenny said...

小钰珊, 你真的很可爱. 在新的一年里, 希望你能快快乐乐,健康成长.

Kon WenHe said...

可爱的小钰珊,ANNIE阿姨祝你新年快乐。
我想小钰珊一定很快乐,因为有很多的阿姨叔叔们的爱与祝福。小钰珊一定能克服一切。
希望小钰珊父母会喜欢我送的新年礼物。

也祝你们一家人,还有 PETER, 万事如意!

Angie Ng said...

小钰珊,

祝你新年快乐 ,健健康康.
你的笑容很可爱。